A Bushel & a Peck flyttar till Davidshall!

IMG_8205.JPG

Vet ni!? I juli är det dags för mig att slå upp portarna till det här fantastiska stället på Davidshall! Jag har känt ända sedan jag startade verksamheten att det vore kul att göra något mer av själva butiksdelen, och vilket ställe passar bättre till det än Davidshall? Inget!

Genom en vän fick jag kontakt med Marcela som driver Almis Mamá som nu tyvärr ska stänga ner, och vi hittade varandra direkt. Det kändes att vi har samma driv och känslor för våra respektive verksamheter. Verkligen tacksam för att just jag fick ta över hennes lokal, och är så himla spänd på vad resten av året kommer ge!

Den 8 juli är det öppningskalas, save the date!

Kommentera

